Niet langer ondersteunde browser:
Het ziet ernaar uit dat wij uw browser niet meer ondersteunen. Hierdoor kunnen sommige features niet werken.

Gebruikersvoorwaarden

Welkom op Isolatie-info.be, een website van Solvari

Ben je op zoek naar een betrouwbare vakman actief in je buurt? Dan ben je bij Solvari aan het juiste adres. Via ons platform vind je snel en eenvoudig de juiste specialist om je woning te verduurzamen en te (ver)bouwen. Wil je gebruik maken van ons platform? In deze algemene gebruiksvoorwaarden leggen we uit hoe Solvari werkt en wat we van jou verwachten.

Hoe werkt Solvari?

Een project in je woning gepland? Via Solvari kom je vrijblijvend in contact met meerdere vakmannen die actief zijn in je buurt. Het principe is eenvoudig: jij doet een aanvraag via ons platform en wij matchen je met verschillende vakmannen voor jouw klus.

Voor alle duidelijkheid: Solvari is enkel een platform (‘prikbord’) om consumenten en vakmannen met elkaar in contact te brengen. Wij zijn dus verder niet betrokken bij de eventuele overeenkomst die je sluit met een vakman. Dit gaat helemaal buiten ons platform om. Je bent uiteraard niet verplicht om samen te werken met 1 van de vakmannen met wie we jou matchen. Jij kiest helemaal zelf of je de klus aan 1 van deze vakmannen uitbesteedt en onder welke voorwaarden of niet.

Eenvoudig, gratis en vrijblijvend

Solvari brengt je als woningeigenaar volledig gratis en vrijblijvend in contact met geschikte vakmannen voor jouw klus. Hoe dat mogelijk is? Heel eenvoudig, wij helpen namelijk ook vakmannen door hen toegang te verlenen tot het platform en ze daarmee potentiële klanten aan te leveren. En zij betalen Solvari voor de contactgegevens die geïnteresseerde consumenten ons bezorgen.

Op die manier zorgt Solvari voor gelukkige consumenten én vakmannen. Jij komt als consument vrijblijvend in contact met vakmannen en die kunnen op hun beurt sneller nieuwe klanten vinden.

Jouw klusaanvraag in 3 stappen

Hoe verloopt een klusaanvraag via Solvari nu precies? Het gaat om de volgende 3 stappen:

1. Je geeft info over jouw project door.

Via de websites van de Solvari groep vul je informatie rond jouw woningproject in. Hoe specifieker je aanvraag, hoe concreter het voorstel dat je ontvangt van de vakmannen. Naast de klusinfo zelf geef je ook je contact- en adresgegevens door. Zo kan Solvari die bezorgen aan de juiste vakmannen in jouw regio.

Heb je alle gegevens ingevuld? Dan vragen we je ook om in te stemmen met onze algemene gebruiksvoorwaarden.

2. Solvari gaat voor jou aan de slag.

Solvari selecteert voor jou maximaal 4 vakspecialisten die aangesloten zijn op ons platform. Zij ontvangen jouw aanvraag en contact- en adresgegevens. Op basis daarvan hebben zij al een goed beeld van de uit te voeren klus.

3. De vakmannen nemen contact met je op.

Ten slotte nemen de vakmannen contact met je op om je project te bespreken. Het is de bedoeling dat zij snel reageren, maar dat kan Solvari niet garanderen. Krijg je geen telefoontje of mailtje? Laat het ons dan zeker weten, zodat we jou kunnen helpen.

Je kan de klantenservice van Solvari bereiken door te bellen naar +31 20 262 6228 of door te mailen naar service@solvari.com.

Kan iedereen een vakman van Solvari worden?

Het team van Solvari werkt dagelijks aan het platform om jou zo snel en eenvoudig mogelijk in contact te brengen met betrouwbare, geschikte vakmannen. We kunnen echter niet garanderen dat elke vakman dezelfde kwaliteit levert. Niettemin is dat wel onze ambitie. Daarom screent Solvari geïnteresseerde vakmannen grondig met een telefonisch interview, reviews van consumenten en met beschikbare openbare bronnen.

Ook jij kan je steentje bijdragen aan de monitoring van onze vakmannen. Hoe? Door feedback te geven en een review van de gekozen vakman te plaatsen op onze website.

Do’s en don’ts bij de keuze van een vakman

Heeft Solvari je gematcht met geschikte vakspecialisten actief in je buurt? Dan is het aan jou om hun offertes gericht te vergelijken en de juiste keuze te maken. Maar hoe kies je nu de meest geschikte vakman voor je project? Enkele aandachtspunten op een rij:

Reviews zijn meer dan welkom!

Heb je een klus laten uitvoeren? Plaats dan zeker een review op onze website. Zo help je niet alleen andere consumenten, maar ook Solvari zelf. Deze reviews zijn namelijk 1 van de manieren om na te gaan of een vakman aangesloten mag blijven op ons platform.

Wil je jouw ervaringen delen? Super! Volg hierbij de volgende regels:

BELANGRIJK: voldoet je review aan deze regels? Dan plaatsen we die na een korte check online. Het kan zijn dat we contact met je opnemen bij eventuele onduidelijkheden. Uiteraard is een negatieve ervaring geen reden om een review niet online te plaatsen. Want daarmee help je ook andere consumenten.

En hoe zit het met foto’s?

Bij het plaatsen van een review kan je ook foto’s toevoegen. Hou daarbij wel de volgende regels in gedachten:

  • Plaats alleen foto’s van je eigen woning die je zelf hebt gemaakt met je eigen camera.
  • Zorg dat er geen personen staan op de foto’s.
  • Plaats alleen foto’s die betrekking hebben op de review.
  • Door de foto’s te plaatsen verklaar je auteursrechthebbende te zijn. Ben je dit niet en plaats je andermans foto? Dan kunnen wij eventuele schade op jou verhalen.

Wil je een geplaatste review verwijderen of aanpassen? Neem dan gewoon even contact op met onze klantenservice via service@solvari.com of telefoonnummer +32 (0) 28 88 60 59.

Heb je klachten of opmerkingen?

Consumenten en vakmannen blij maken… Daar gaan we elke dag voor bij Solvari. Ging er onverhoopt toch iets mis tijdens jouw project? Heb je klachten over het eindresultaat of over je gekozen vakman? Of heb je schade geleden? De vakman is verantwoordelijk voor de juiste uitvoering van de werkzaamheden die je bent overeengekomen. Je dient dan ook de vakman aan te spreken op de kwaliteit van de werkzaamheden. Als het niet lukt om met de vakman tot een oplossing te komen, vernemen wij dit graag van je. Neem dan contact op met onze klantenservice via service@solvari.com of telefoonnummer +32 (0) 28 88 60 59.

Solvari neemt elke klacht serieus en wij blijven werken aan de betrouwbaarheid van ons platform. Bij twijfel over een vakman starten we een onderzoek en nemen we de gepaste maatregelen. Indien nodig beëindigen we de samenwerking met de vakman in kwestie.